Wojewódzki Sšd Administracyjny w Gdańsku ogłasza przetarg ograniczony na dostawę mebli:
Sekcja I: ZAMAWIAJĽCY:
I.1 OFICJALNA NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĽCEGO
Nazwa:  | Wojewódzki SÅ¡d Administracyjny w GdaÅsku |
Adres: Â | al. ZwyciÄstwa 16/17 |
kod i miasto: Â | 80-219 GdaÅsk |
województwo:  | pomorskie |
tel: Â | (0 58) 520-20-36 do 38 |
fax: Â | (0 58) 520-20-36 do 38 |
Nazwisko osoby upoważnionej do kontaktów:  | Magdalena Jówiak - Lewandowska |
Poczta elektroniczna: Â | administracja@wsa.gdansk.pl |
Adres internetowy: Â | www.bip.gdansk.wsa.gov.pl |
I.2 | ADRES, POD KTÃRYM MOÅ»NA UZYSKAÄ DALSZE INFORMACJE:  | taki jak w punkcie I.1 |
I.3 | ADRES, POD KTÃRYM MOÅ»NA UZYSKAÄ SPECYFIKACJÄ ISTOTNYCH WARUNKÃW ZAMÃWIENIA:  |
taki jak w punkcie I.1 |
I.4 | ADRES, NA KTÃRY NALEÅ»Y PRZESYÅAÄ OFERTY/WNIOSKI O DOPUSZCZENIE DO UDZIAÅU W POSTÄPOWANIU:  |
taki jak w punkcie I.1 |
Sekcja II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1 OPIS
II.1.1 Nazwa zamówienia nadana przez zamawiajšcego
DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH DO SIEDZIBY WOJEWÓDZKIEGO SĽDU ADMINISTRACYJNEGO W GDAŃSKU
II.1.2 Opis przedmiotu zamówienia
DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH NA WYPOSAŻENIE SIEDZIBY WOJEWÓDZKIEGO SĽDU ADMINISTRACYJNEGO W GDAŃSKU W ZWIĽZKU Z JEGO ROZBUDOWĽ.
II.1.3 Miejsce wykonania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw
WOJEWÓDZKI SĽD ADMINISTRACYJNY W GDAŃSKU
AL. ZWYCIĘSTWA 20
80-219 GDAŃSK
II.1.4 Nomenklatura
Główny przedmiot zamówienia: 36.12.10.00-5
Dodatkowe przedmioty: ...-
...-
...-
...-
II.1.5 Czy dopuszcza się złożenie oferty częciowej?
NIE
II.1.6 Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej?
NIE
II.2 WIELKOĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1 Wartoć lub zakres zamówienia
ZAMÓWIENIE OBEJMUJE DOSTAWĘ I MONTAŻ MEBLI BIUROWYCH W NASTĘPUJĽCYCH ILOCIACH: SZAFY - 212 SZT., BIURKA I STOŁY - 147 SZT., KONTENERY - 51 SZT., KRZESŁA I FOTELE GOCINNE -178 SZT., KRZESŁA I FOTELE OBROTOWE - 53 SZT., ORAZ INNE ELEMENTY WYPOSAŻENIA DO WYKONANIA NA ZAMÓWIENIE WEDŁUG ZAŁĽCZONYCH RYSUNKÓW.
II.3 CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
DATA ZAKOŃCZENIA : 27.12.2004
Sekcja III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1 WYMAGANE WADIUM
12 000 ZŁ (DWANACIE TYSIĘCY ZŁOTYCH)
III.2 INFORMACJE DOTYCZĽCE SYTUACJI WYKONAWCY ORAZ INFORMACJE I FORMALNOCI NIEZBĘDNE DO OCENY, CZY SPEŁNIA ON MINIMALNE WYMOGI EKONOMICZNE, FINANSOWE I TECHNICZNE
W PROWADZONYM POSTĘPOWANIU MOGĽ WZIĽĆ UDZIAŁ WYKONAWCY, KTÓRZY SPEŁNIAJĽ WARUNKI OKRELONE W ART. 22 UST 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (DZ.U.2004.19.177) ORAZ:
- OSIĽGNĘLI W 2002 I 2003 ROKU PRZERÓB OGÓŁEM W WYSOKOCI NIE MNIEJSZEJ NIŻ 4 MLN. ZŁOTYCH
- ZREALIZOWALI W LATACH 2001 - 2003 CO NAJMNIEJ 3 ZAMÓWIENIA W ZAKRESIE DOSTAWY MEBLI BIUROWYCH O WARTOCI JEDNOSTKOWEJ NIE MNIEJSZEJ NIŻ 200 TY. ZŁOTYCH.
- POSIADAJĽ NA KONCIE BANKOWYM RODKI FINANSOWE W WYSOKOCI CO NAJMNIEJ 10% WARTOCI OFERTY LUB ZDOLNOĆ KREDYTOWĽ DO TEJ KWOTY
DLA OCENY SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU, WYKONAWCY WINNI DO WNIOSKU O DOPUSZCZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ZŁOŻYĆ OWIADCZENIE O SPEŁNIANIU WARUNKÓW ART. 22 UST. 1 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (DZ.U.2004.19.177) ORAZ DOŁĽCZYĆ NASTĘPUJĽCE DOKUMENTY:
- AKTUALNY ODPIS Z WŁACIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNE ZAWIADCZENIE O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOCI GOSPODARCZEJ, JEŻELI ODRĘBNE PRZEPISY WYMAGAJĽ WPISU DO REJESTRU LUB ZGŁOSZENIA DO EWIDENCJI DZIAŁALNOCI GOSPODARCZEJ, ORAZ W PRZYPADKU KONSORCJUM - DODATKOWO UMOWA KONSORCJUM, WYSTAWIONEGO NIE WCZENIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT;
- AKTUALĽ INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO ALBO RÓWNOWAŻNE ZAWIADCZENIE WŁACIWEGO ORGANU SĽDOWEGO LUB ADMINISTRACYJNEGO KRAJU POCHODZENIA OSOBY W ZAKRESIE OKRELONYM W ART. 24 UST. 1 PKT 4-8 USTAWY PZP, WYSTAWIONĽ NIE WCZENIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT
- WYKONAWCY PODLEGAJĽCY PRZEPISOM USTAWY Z DNIA 28.10.2002 R. O ODPOWIEDZIALNOCI PODMIOTÓW ZBIOROWYCH ZA CZYNY ZABRONIONE POD GROBĽ KARY (DZ.U.197.1661) - AKTUALNĽ INFORMACJĘ Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO W ZAKRESIE OKRELONYM W ART. 24 UST 1. PKT. 9 USTAWY PZP WYSTAWIONĽ NIE WCZENIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT
- AKTUALNE ZAWIADCZENIE WŁACIWEGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH LUB KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO POTWIERDZAJĽCE, ŻE WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACANIEM SKŁADEK NA UBEZPIECZENIE ZDROWOTNE LUB SPOŁECZNE, LUB ZAWIADCZENIE, ŻE UZYSKAŁ PRZEWIDZIANE PRAWEM ZWOLNIENIE, ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁYCH PŁATNOCI LUB WSTRZYMANIE W CAŁOCI WYKONANIA DECYZJI WŁACIWEGO ORGANU - WYSTAWIONYCH NIE WCZENIEJ NIŻ 3 MIESIĽCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT.
- AKTUALNE ZAWIADCZENIE WŁACIWEGO NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO POTWIERDZAJĽCE, ŻE WYKONAWCA NIE ZALEGA Z OPŁACANIEM PODATKÓW I OPŁAT LUB ZAWIADCZENIE, ŻE UZYSKAŁ PRZEWIDZIANE PRAWEM ZWOLNIENIE, ODROCZENIE LUB ROZŁOŻENIE NA RATY ZALEGŁYCH PŁATNOCI LUB WSTRZYMANIE W CAŁOCI WYKONANIA DECYZJI WŁACIWEGO ORGANU - WYSTAWIONYCH NIE WCZENIEJ NIŻ 3 MIESIĽCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT.
- WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE 2001-2003 DOSTAW
- SPRAWOZDANIE FINANSOWE, A JEŻELI PODLEGA ONO BADANIU PRZEZ BIEGŁEGO REWIDENTA ZGODNIE Z PRZEPISAMI O RACHUNKOWOCI RÓWNIEŻ Z OPINIĽ O BADANYM SPRAWOZDANIU ALBO W PRZYPADKU WYKONAWCÓW NIEZOBOWIĽZANYCH DO SPORZĽDZANIA SPRAWOZDANIA FINANSOWEGO, INNE DOKUMENTY OKRELAJĽCYCH OBROTY, ZYSK ORAZ ZOBOWIĽZANIA I NALEŻNOCI - ZA LATA 2002 - 2003
- INFORMACJĘ BANKU, W KTÓRYM WYKONAWCA POSIADA PODSTAWOWY RACHUNEK BANKOWY, POTWIERDZAJĽCĽ WYSOKOĆ POSIADANYCH RODKÓW FINANSOWYCH LUB ZDOLNOĆ KREDYTOWĽ WYKONAWCY, WYSTAWIONĽ NIE WCZENIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT
UWAGA !!! JEŻELI WYKONAWCA MA SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA TERYTORIUM RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ, MAJĽ ZASTOSOWANIE POSTANOWIENIA § 2 ROZPORZĽDZENIA PREZESA RADY MINISTRÓW Z DNIA 07.04.2004 R. W SPRAWIE RODZAJÓW DOKUMENTÓW POTWIERDZAJĽCYCH SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, JAKICH MOŻE ŻĽDAĆ ZAMAWIAJĽCY OD WYKONAWCY (DZ.U NR 71)
ZAMAWIAJĽCY BĘDZIE OCENIAŁ SPEŁNIENIE POSTAWIONYCH WARUNKÓW WEDŁUG FORMUŁY SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA PRZY CZYM WARUNEK 2 BĘDZIE OCENIANY NASTĘPUJĽCO: 1 PUNKT ZA KAŻDĽ ZREALIZOWANĽ DOSTAWĘ PONAD WYMAGANE 3 SZT.
Sekcja IV: TRYBY
IV.1 TRYB UDZIELANIA ZAMÓWIENIA
Przetarg ograniczony
IV.1.1 Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczšce tego samego zamówienia (o ile dotyczy)
Numer ogłoszenia w spisie BZP: Nr poz. z // (dd/mm/rrrr)
IV.1.2 Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostanš zaproszeni do udziału w postępowaniu (jeli dotyczy)
6
IV.2 KRYTERIA OCENY OFERT
Cena oraz dodatkowe kryteria i ich wagi:
Cena - 65%
Gwarancja jakoci - 20%
Estetyka i funkcjonalnoć - 15%
IV.3 INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1 Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjanień
Dostępne do : 11.10.2004
Cena : 20 zł (dwadziecia złotych)
IV.3.2 Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (w zależnoci od tego, czy stosuje się tryb przetargu nieograniczonego, ograniczonego czy negocjacji z ogłoszeniem)
Data : 11.10.2004
Godzina: 11:00
IV.3.3 Termin zwišzania ofertš
IV.3.4 Data, godzina i miejsce otwarcia ofert
Data : 02.11.2004
Godzina: 12:00
Miejsce: Wojewódzki Sšd Administracyjny w Gdańsku, Al. Zwycięstwa 16/17, pok. 363
Sekcja V: INNE INFORMACJE
V.1 CZY ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/ PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE RODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ?
NIE
V.1 DATA WYSŁANIA OGŁOSZENIA
24.09.2004
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: Magdalena Jóźwiak - Lewandowska
- opublikował: brak informacjidata publikacji: 2004-09-24 00:00